Image and video hosting by TinyPic تجربه سوار BRT شدن، - حمایت از ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنکه با کسی که از مدارایش ناگزیر است مدارا نمی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]

حمایت از ایران
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: حامی یکشنبه 87 اسفند 4   ساعت 8:39 عصر

مسیر مهم آزادی تا چهار راه تهرانپارس را در انحصار گرفته و اگر بخواهید در اسرع وقت و بدون معطل شدن در ترافیک به مقصدتان برسید باید از BRT استفاده کنید. البته بماند که به قول یکی از مسافرها : فلان چیز را هم اینطور جابجا نمی کنند تا چه برسد به ... از بس که ، بخصوص تو ساعت های شلوغی، مردم بصورت فشرده و مچاله سوار می شوند! مثل پیتزای مخلوط که همه جور مواد خوراکی و غیر خوراکی را رو هم می ریزند بعدش هم با پنیر پیتزا می چسبانند به هم!

بگذریم، تجربه سوار BRT شدن، خیلی جالبه! چه چیزهایی که نمی بینی و نمی شنوی. اظهار نظرات مختلف، آدم هایی با سر و وضع های متفاوت ، ماجراهای دیدنی و ...
صبح یکی از روزها که داشتم از ایستگاه آیت می رفتم طرف انقلاب و طبق معمول تراکم مسافر در واحد مترمربع زده بود بالاو اتوبوس در هر ایستگاه که می ایستاد ، دو نفر پیاده می شدند و ده نفر سوار می شدند و دیگر واقعاً جای سوزن انداختن هم نبود، تو یکی از ایستگاهها یک نفر اصرار داشت بزور سوار بشود و چون اتوبوس جانداشت درهم بسته نمی شد و نگهبان ایستگاه هم هر چه اصرار می کرد «بابا بیا پایین با بعدی برو»، طرف اعتنا نمی کرد. خلاصه یکی دو دقیقه از این اصرار از اون انکار تا بالاخره داد مسافر ها هم در اومد و کاسه صبر نگهبان لبریز شد و مسافر بی ملاحظه رو کشید پایین و بزن بزن شروع شد . ما تا آمدیم ببینم کی زده کی خورده اتوبوس حرکت کرد.
یک روز دیگر که همه توی صف ایستاده بودند تا اتوبوس برسد یک بنده خدایی که یا خودش را به آنراه زده بود یا از زور پررویی نمی دانست باید چه کند، آمد و ایستاد جلوی همه توی صف . سه چهار نفر که خیلی بهشان برخورده بود با داد و بیداد اعتراض می کردند که «آقا مگه ملّت توی صف را نمی بینی؟»
فکر می کنید طرف چی گفت : «کاردارم دیرم شده!!!»
انفجار خنده جمعیت فضای ایستگاه را پر کرد، هر کس چیزی می گفت . یکی می گفت: فکر کردی ما بی کاریم و ... یک آقای میانسالی از ته صف با صدای بلند گفت: «فکر کردی بچه زرنگ تهرونی ؟! نه آقا بچه زرنگهای تهرون مردند و رفتند.»
بماند که بعدش چه اتفاقی افتاد امّا جواب این آقای محترم تمام فکر و ذکرم را مشغول کرد.
می دانید از یک طرف درست می گفت خیلی از بچه زرنگ های تهران دیگر در بین ما نیستند. البته نه زرنگ به معنای پیچاندن و دور زدن مردم بلکه به معنای جوانمردی، هوشیاری ، اعتقاد ، ورزیدگی، شجاعت و خیلی چیزهای خوب دیگر. خیلی از این جوانمردها را می شود با نگاه کردن به اسم کوچه پس کوچه ها، خیابانها، میادین و اتوبانها به یاد آورد. خیلی از همین برو بچه ها در ایام پیروزی انقلاب وارد صحنه شدند و مسئولیت های خطیری را بعهده گرفتند که ظاهراً از قد و قواره شان بزرگتر بود امّا همین ها توانستند در این مسئولیتهای مختلف نظامی ، امنیتی ، اقتصادی، سیاسی و ... موفقیتهای بزرگی را بدست آورند و امروز ما حصل تلاش این بچه زرنگها است که ما را در قله توجه جهانی قرارداده است.
یکی از همین زرنگها، رئیس جمهور محبوبمان است که شاگردان جدیدش هر روز هنرنمایی های جسورانه و جالبی از خود بنمایش می گذارند. اقدام نخست وزیر ترکیه درمقابل خزعبلات شیمون پرز و گرداندن یکسویه جلسه توسط مجری آن از همین درس پس دادنهای بچه زرنگها است.
بچه زرنگها نه تنها هر روز بیشتر می شوند بلکه هنر نمایی های آنها نیز جذاب تر می شود.


نظرات ایران دوستان ()

لیست کل یادداشت وبلاگ حمایت
سپر بلای خاتمی
مرگ بر ضد ولایت فقیه
خبرگزاری روسیه :"یک گام تا ساخت موشک قاره پیماتوسط ایران
میرحسین موسوی شنبه رسما کاندیداتوری خود اعلام می کند
پروزه اغتشاش
توزیع کارت سوخت با شارژ ؟
بحث ترور خاتمی ؟؟؟؟؟؟؟؟
تجربه سوار BRT شدن،
آمریکا مذاکرات مقدماتی بدون شرط تعلیق غنیسازی را پذیرفت
آغاز تجهیز 50 تیپ توپخانه سپاه به مهمات هوشمند و خوشهای
ایران از تهدید به جنگ نمیهراسد
در هیچ جای دنیا برآورد روشنی از قدرت سپاه وجود ندارد
موانع اصلی حمله اسرائیل و آمریکا به ایران
مهدی کروبی : اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری به اجماع نخواه
متجاوزان برای بازگشت از ایران نیازمند پای مصنوعی خواهند بود
[همه عناوین(22)]

فهرست
49219 :مجموع بازدیدها
4 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
حمایت از ایران
لوگوی خودم
حمایت از ایران
لوگوی دوستان





















لینک دوستان
عکس | کلیپ | جک و لطیفه | دانلود | نرم افزار | موبایل | کد جاوا
اشتراک