Image and video hosting by TinyPic متجاوزان برای بازگشت از ایران نیازمند پای مصنوعی خواهند بود - حمایت از ایران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رأی با تأمل حاصل می شود و رأی خام پشتیبان بدی است . [امام علی علیه السلام]

حمایت از ایران
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: حامی چهارشنبه 87 تیر 5   ساعت 3:58 عصر

متجاوزان برای بازگشت از ایران نیازمند پای مصنوعی خواهند بود

خبرگزاری فارس: سردار حجازی خطاب به دشمنان اعلام کرد: اگر می‌خواهید به سمت ایران بیایید، حتما عصا و پای مصنوعی با خود بیاورید زیرا اگر آمدید، پایی برای بازگشت نخواهید داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار سرتیپ سید محمد حجازی جانشین فرمانده کل سپاه در چهاردهمین همایش سراسری مسئولان هیئت رزمندگان اسلام با اشاره به اینکه باید در این برهه زمانی دوستان و دشمنان انقلاب را بشناسیم، گفت: بعد از فروپاشی شوروی، ایالات متحده آمریکا به عنوان یک ابرقدرت بی رقیب شناخته می شد و احساس آنها این بود که دیگر هیچ مانعی ندارند و می توانند در هر جای دنیا که بخواهند حضور یابند.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: از آن پس بود که توهم تنها ابرقدرتی جهان، برای آمریکایی شکل گرفت و جهان را مانند یک دهکده و خود را به عنوان کدخدای این دهکده می دانند.
وی به شرایط آمریکا پس از جنگ عراق اشاره کرد و گفت: تا قبل از جنگ، 43 درصد کل بودجه نظامی دنیا مربوط به ارتش آمریکا بود اما بعد از جنگ برابر کل بودجه نظامی دنیا هزینه ارتش آمریکا شد.
وی ارتش آمریکا را با پدیده "توان مازاد"مواجه دانست و گفت: این انباشت سلاح و نیرو باعث بوجود آمدن پدیده ای به نام "توان مازاد" شده که بحران زاست. چرا که اگر قدرت نظامی بیش از حد باشد منجر به بحران می شود.
سردار حجازی دشمن تراشی و جنگ پیش دستانه را از نتایج توان مازاد توصیف کرد و گفت: براساس این ایده، حاکمان آمریکا به این نتیجه رسیدند که اگراز کشوری احساس خطر کردند به آن حمله کنند و این تنها منحصر به حمله نظامی نمی شود، بلکه مظاهر دیگری مانند مداخله گری ، مختل کردن ساختار سیاسی، انقلاب های رنگین، بحران سازی ، جنگ روانی و ... دارد.
وی سپس به تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این تهدیدات همواره وجود داشته و مختص هیئت حاکمه فعلی آمریکا نیست بلکه شرایطی برای ایالات متحده ایجاد شده که باید هزینه قدرت خود را در جایی صرف کند. از این رو ما نباید به نتایج انتخابات آینده آمریکا دلخوش باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه هرگونه حمله آمریکا به ایران را منتفی دانست و تصریح کرد: دولت بوش روزهای پایانی خود را می گذراند و آمریکایی‌ها در شرایطی نیستند که پروژه جدیدی را آغاز کنند و در صورت این اشتباه با شکست سختی مواجه خواهند شد.
وی حفظ آمادگی را یک ضرورت برای کشور دانست و خاطرنشان کرد: در این مقطع نیز باید آمادگی و هوشیاری خود را حفظ کنیم ، چرا که تاکنون دشمن دست به اقدامی نزده، به دلیل همین آمادگی و هوشیاری بوده است.
حجازی تصریح کرد: ما به حاکمان آمریکا توصیه می کنیم مراقب باشند تا دچار مصیبت جدیدی نشوند و آخرین حرف ما این است که اگر می‌خواهید به سمت ایران بیایید، حتما عصا و پای مصنوعی با خود بیاورید زیرا اگر آمدید، پایی برای بازگشت نخواهید داشت.
چهاردهمین همایش سراسری هیئت رزمندگان اسلامی سراسر کشور از روز امروز به مدت سه روز (چهار تا شش تیرماه) به همت ستاد مرکزی این هیئت در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در حال برگزاری است.
انتهای پیام/


نظرات ایران دوستان ()

لیست کل یادداشت وبلاگ حمایت
سپر بلای خاتمی
مرگ بر ضد ولایت فقیه
خبرگزاری روسیه :"یک گام تا ساخت موشک قاره پیماتوسط ایران
میرحسین موسوی شنبه رسما کاندیداتوری خود اعلام می کند
پروزه اغتشاش
توزیع کارت سوخت با شارژ ؟
بحث ترور خاتمی ؟؟؟؟؟؟؟؟
تجربه سوار BRT شدن،
آمریکا مذاکرات مقدماتی بدون شرط تعلیق غنیسازی را پذیرفت
آغاز تجهیز 50 تیپ توپخانه سپاه به مهمات هوشمند و خوشهای
ایران از تهدید به جنگ نمیهراسد
در هیچ جای دنیا برآورد روشنی از قدرت سپاه وجود ندارد
موانع اصلی حمله اسرائیل و آمریکا به ایران
مهدی کروبی : اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری به اجماع نخواه
متجاوزان برای بازگشت از ایران نیازمند پای مصنوعی خواهند بود
[همه عناوین(22)]

فهرست
49224 :مجموع بازدیدها
9 :بازدید امروز
1 :بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
حمایت از ایران
لوگوی خودم
حمایت از ایران
لوگوی دوستان





















لینک دوستان
عکس | کلیپ | جک و لطیفه | دانلود | نرم افزار | موبایل | کد جاوا
اشتراک